مدرسه طبیعت باغ فندوق (مشهد)

مدرسه طبیعت باغ فندوق ، فرزند مدرسه طبیعت کاوی کنج در سومین سال تولد کاوی‌کنج است. باغ فندق به روی کودکان  ۲ تا ۳٫۵ ساله گشوده شده است. در باغ فندق نیز نونهالان ما، امکان تجربه آزادانه طبیعت را دارند. خاک را بو می کشند، لمس می‌‌کنند، به آن شکل می‌دهند. در زمان‌های آغازین شکل‌گیری بازی‌های اجتماعی حضور در کنار دیگر همسالانشان را در فضای طبیعی تجربه می‌کنند. پستی‌ها و بلندی‌های متناسب با قامت تازه ایستاده ‌شان را تجربه می‌کنند. آب را لمس می‌کنند و با آن بازی می‌کنند و با ترس و شوق با حیوانات مدرسه ارتباط برقرار می‌کنند و …

حضور کودک در مدرسه طبیعت باغ فندوق با توجه به اهمیتی که ارتباط او با مادرش، در کنار مادر خواهد بود تا بتواند همزمان شرایط امنیت روانی و ایمنی کودک را تامین کند و کارگاه‌ها به صورت والد و کودک برقرار خواهد شد.

مادران باغ فندق، به کمک تسهیلگران مدرسه طبیعت در شیوه متناسب برای کنش با فرزندانشان در بستری طبیعی توانمند می‌شوند تا بتوانند همچنان که در پی حفظ ایمنی کودک هستند، مجالی برای غنی شدن تجربه‌هایش در بستری که این امکان را برای کودک فراهم می‌آورد، فراهم کنند. به این ترتیب مادران وارد یک مسیر تعاملی یادگیرنده با تسهیلگران مدرسه در طی دوره والد و کودک مدرسه طبیعت باغ فندق خواهند بود.

  • نشانی: بعد از سه راهی طرقبه – شاندیز به سمت شاندیز، کوچه ثامن الائمه ۵ (جلدک) داخل کوچه بعد از خیابان اول، باغ سوم درب زرد رنگ.
  • تلفن: ۳۶۶۵۱۹۵۹ ۰۵۱
  •  ۰۹۱۵۰۶۰۲۶۲۳ (هماهنگی کارگاه‌های کودک- والد- طبیعت) از طریق تلگرام و پیامک
  •  ۰۹۹۰۴۷۷۶۱۵۰ (هماهنگی شرکت در کارگاه‌های تسهیلگری و راه‌اندازی مدارس طبیعت)
  •  آدرس تلگرام مدرسه طبیعت باغ فندق
  • آدرس سایت مدرسه طبیعت باغ فندق
Submitted by Anonymous (تایید نشده) on س., 08/14/2018 - 18:38