معرفی بازی کرم ابریشم بازیگوش

اسباب بازی کرم ابریشم بازیگوش برای گروه سنی 1 تا 3 سال با هدف ارتقای هوش و رشد ذهنی کودکان در سنین اولیه، تولید و وارد بازار شده است.

یک اسباب بازی اگر در کنار ویژگی سرگرم کننده‌اش باعث رشد ذهنی و ارتقای مهارت‌های لازم در کودکان بشود برای آنها بسیار مفید و ارزشمند خواهد بود. بسیاری از تولید کنندگان اسباب بازی نیز امروزه طراحی محصولات خود را بر پایه پرورش فکری کودکان گذاشته‌اند.

این محصول شامل یک کرم ابریشم 8 قطعه‌ای است. کرم ابریشم بازیگوش چشم‌هایی مشکی و درشت و یک لبخند دلنشین همراه با گوش‌هایی قلمبه دارد که با این شکل جذاب‌اش برای کودکان بسیار دوست داشتنی شده است.

هر قطعه آن دارای یک رنگ شاد آبی، زرد، نارنجی، سبز، قرمز و … می‌باشد. قطعات این اسباب بازی قابلیت چرخش داشته و کودک می‌تواند انواع حرکات و شکل‌ها را با ترکیب این چرخش‌ها به وجود آورد.

 به طور مثال می‌تواند کرم ابریشم بازیگوش را بایستاند، بخواباند و آن را خم کند و یا هر فرم دلخواه دیگری که می‌خواهد به آن بدهد.

در ضمن با وجود اعداد و حروف لاتینی که بر روی کرم ابریشم است کودکان می‌توانند هنگام بازی و سرگرمی با این اعداد و حروف آشنا شوند و نسبت به آنها شناخت پیدا کنند. همچنین این قطعات قابلیت جدا شدن نیز دارند و کودکان می‌توانند آن‌ها را از هم باز کرده و دوباره به هم متصل کنند.

گروه سنی

یک ساله، دو ساله، سه ساله، چهار ساله، پنج ساله

مهارت ها

دقت و تمرکز، حس بینایی، حس لامسه، هماهنگی چشم و دست

مقطع تحصیلی

مهد

Submitted by editor74 on س., 06/01/2021 - 07:55