کتابخانه کودک در مکزیک

در این کتابخانه قفسه‌های کتاب نه تنها به عنوان نگه دارنده کتاب استفاده می‌شوند بلکه به عنوان یک فضای پویا برای بازی و یادگیری، به پرواز درآوردن تخیل و ایجاد آرامش در هنگام مطالعه عملکرد دارند. مونتری، سومین شهر بزرگ در مکزیک، بخاطر کوهستان‌های زیبا و بخش صنعتی قوی خود شناخته شده است.

پارک Fundidora در قلب شهر یک نمونه منحصر به فرد از باستان شناسی صنعتی است (قبلاً یک کارخانه عظیم فولاد سازی و ریخته گری بوده که در سال ۱۹۰۰ تأسیس شده است). این پارک دربرگیرنده باغ‌های گسترده، موزه‌ها، مراکز همایشی، سالن، پارک‌ها و سالن‌های فرهنگی از جمله Conarte (انجمن فرهنگ و هنر در Nuevo Leon) است.

این پروژه کتابخانه کودک به اسم Conarte به عهده شرکت Anagrama با مأموریت ایجاد فضایی مدرن گذاشته شد که عشق به خواندن و یادگیری در کودکان را پرورش می‌دهد. مقرر شد که کتابخانه کودکان و مرکز فرهنگی داخل ساختمان انبار، در میراث لمس ناپذیر این مکان دولتی قرار گیرد. این طرح نیاز داشت تا ضمن طراحی مدرن، ماهیت دست نخورده ساختمان را درنظر داشته باشد و به طریقی آن را تقویت نماید.

نتیجه کار یک پلت فرم مطالعه چند منظوره و نامتقارن شده است که در معنا شبیه توپوگرافی کوهستانی شهر مونتری می‌باشد. قفسه‌های کتاب نه تنها به عنوان نگه دارنده کتاب استفاده می‌شوند بلکه به عنوان یک فضای پویا برای بازی و یادگیری، به پرواز درآوردن تخیل و ایجاد آرامش در هنگام مطالعه عملکرد دارند.

نصب رنگارنگ و زیبایی شناسی هندسی سازه و بالا بردن هر دو عنصر به یک روش شاد و منحصر به فرد، در تضاد مستقیم مطلوب با این ساختمان صنعتی کهنه قرار دارد.

کتابخانه کودک در مکزیک

کتابخانه کودک در مکزیک

کتابخانه کودک در مکزیک

کتابخانه کودک در مکزیک

دیگر تصاویر
Submitted by Anonymous (تایید نشده) on د., 08/15/2016 - 11:01