معرفی بازی دینگو

بازی دینگو یک بازی کارتی پر از دقت، هیجان و سرعت به تعداد خانواده است. کارت‌ها رو بچین زنگو بگذار وسط، حالا شروع کنیم پیدا کنیم. هرکی سریع‌تر پیدا کنه امتیاز برای اون است.

کارت‌های اشکال رو به ترتیب عکس چیده و زنگ رو در وسط کارت‌ها به طوری که قابل دسترس همه باشد، می‌گذارید. سه مدل کارت برای امتیازات وجود دارد.از یک امتیازی با یک عکس و نهایتا سه تصویر با 3 امتیاز. هرکی بتونه تصاویر رو در کارت‌ها سریعتر پیدا کنه...دینگو...زنگ رو میزنه و کارت رو دریافت می‌کند.درنهایت جمع امتیازات باعث برتری می‌شود.

معرفی بازی دینگو

بازی دینگو را به دو روش می‌توان انجام داد:

روش اول: از بین کارت‌های امتیاز یک کارت را بیرون بکشید و مقابل بازیکنان قرار دهید. هر بازیکنی که سریعتر تصویر را پیدا کند و زنگ را بزنید کارت امتیاز را برمی‌دارد.

روش دوم: از بین کارت‌های امتیاز یک کارت را بیرون بکشید و به مدت چند ثانیه به بازیکنان نشان دهید و سپس کارت را پنهان کنید. هر بازیکنی که سریعتر تصاویر را در کارت‌های اصلی پیدا کند و زنگ را بزند امتیاز آن کارت را می‌گیرد.

محتویات بسته:

  • 9کارت اصلی
  • 10 کارت یک امتیازی
  • 20 کارت دو امتیازی
  • 20 کارت 3 امتیازی
  • یک عدد زنگ

گروه سنی

سه ساله، چهار ساله، پنج ساله، شش ساله، هفت ساله، هشت ساله، نه ساله، ده ساله، بزرگتر از ده سال، بزرگسال

مهارت ها

اعتماد به نفس، افزایش هوش، تقویت حافظه، تقویت حافظه کوتاه مدت، تقویت حافظه دیداری، تقویت حافظه شنیداری، دقت و تمرکز، سرعت عمل، مهارت‌های اجتماعی

مقطع تحصیلی

مهد، پیش از دبستان، اول دبستان، دوم دبستان، سوم دبستان، چهارم دبستان، پنجم دبستان، ششم دبستان، راهنمایی، دبیرستان

دیگر تصاویر
Submitted by editor74 on س., 09/07/2021 - 09:01