دانشجویان معماری، پیشگامان مدرسه سازی در استرالیا

دانشجویان دانشکده معماری، ساختمان و برنامه ریزی به همراه دانشجویان دانشکده آموزش و پرورش از دانشگاه ملبورن استرالیا در حرکتی خیرخواهانه و انسانی تصمیم گرفتند تا برای یادگیری و آموزش به کودکان کم سن. سال در یکی از مناطق محروم ملبورن، یک مرکز آموزشی را با متریال ارزان ولی مقاوم طراحی و تأسیس کنند.

این تیم دانشجویی توانست در مدت ۱۰ روز با استفاده از فضاهای پیش ساخته از جمله چهار کانتینر بازیافت ظروف، دو سقف و محوطه سازی به صورت بومی با کمک گرفتن از گروه گامالا که به عنوان بخشی از سازمان فرهنگی آن منطقه محسوب می‌شد مرکزی را برای آموزش پایه و کمکی برای آموزش و پرورش کودکان کم سن و سال منطقه دایر کنند.

این اقدام دانشجویان در ساخت و آموزش تلفیقی بود از تخصص رشته‌ای که برگرفته شده بود از رشته‌های معماری، ساختمان و برنامه ریزی و همچنین رشته آموزش و پرورش که به کودکان بومی آن منطقه کمک می‌کرد تا با رشته‌های تحصیلی بهتر و آزادانه‌تر آشنا شوند و هدف خود را برای آینده مشخص کنند.

این تیم شروع کرد به آموزش پایه کودکان که برگرفته از کارهای بومی آن منطقه بود از جمله: خیاطی، طراحی سایت آب و هوایی و موارد دیگر که در رشد و پرورش کودکان تأثیر فراوانی داشت.

این حرکت دانشجویان بازتاب گسترده‌ای در این کشور داشت که باعث شد تا گروه‌های دیگر آموزشی به فکر بیفتند تا آنها هم در این مسیر قدمی را بردارند.

 مدرسه سازی در استرالیا

 مدرسه سازی در استرالیا

 مدرسه سازی در استرالیا

 مدرسه سازی در استرالیا

 مدرسه سازی در استرالیا

 

 

دیگر تصاویر
Submitted by Anonymous (تایید نشده) on چ., 08/24/2016 - 14:23