معرفی بازی پنیک لب

پنیک لب یه بازی کارتی هست که علیرغم سادگی و کم بودن اجزاء اون خیلی جذاب و هیجانی هست.مکانیک این بازی پرتاب تاس، الگو‌شناسی و حافظه است و با ترکیب این مکانیک‌ها باعث ایجاد بازی شاد و خلاقی شده.

آموزش و یادگیری قوانین این بازی خیلی کمتر و ساده‌تر از اون چیزی هست که شما فکر می‌کنید و به همین خاطر برای اکثر سنین، حتی کودکان بین 8 تا 10 سال قابل بازی است.

معرفی بازی پنیک لب

تصاویر کشیده شده بر روی کارت‌های بازی فوق العاده جذاب هستند و تصویرگر بازی با استفاده از رنگ‌های شاد و طرح‌های فان و زیبایی که از آمیب‌ها کشیده، باعث شده بازیکنان در هنگام بازی حس خوب و شادی رو تجربه کنند.

شما در این بازی باید با توجه به علائم روی تاس‌های بازی که به صورت تصادفی نمایش داده می‌شوند، زودتر از سایر بازیکنان آمیب مورد نظر رو پیدا کنید و رو بسنجید.

از خصوصیات مثبت این بازی می‌شود به امکان بازی کردن با تعداد نفرات بالا و سنین مختلف اشاره کرد، همچنین به دلیل ساده بودن قوانین بازی، آموزش بازی خیلی سریع انجام می‌گیرد و زمان کوتاه بازی می‌تواند از خسته شدن شما و سایر بازیکنان جلوگیری کند.

از مزیت­‌های دیگه بازی پنیک لب امکان بازی به ۲ روش ساده و پیشرفته است، شما میتونید (با یا بدون) کارت‌های کانال کولر و دگردیسی بازی رو انجام بدید و این موضوع بسته به سن بازیکنان و همچنین مهارت‌های اون‌ها، برای بهتر شدن بازی کمک شایانی می‌کند.

گروه سنی

هشت ساله، نه ساله، ده ساله، بزرگتر از ده سال، بزرگسال

مهارت ها

دقت و تمرکز، سرعت عمل، هماهنگی چشم و دست

مقطع تحصیلی

دوم دبستان، سوم دبستان، چهارم دبستان، پنجم دبستان، ششم دبستان، راهنمایی، دبیرستان

 

 

 

 

دیگر تصاویر
Submitted by editor74 on د., 04/26/2021 - 10:13